dimarts, 24 de març del 2020


JO EM QUEDO A CASA


Hola famílies!

Com heu iniciat aquesta segona setmana??? Esper que estigueu bé i que dugueu aquesta situació el millor possible,

Gràcies per fer-me arribar aquests vídeos i fotos del vostre dia a dia, ja que ens ajuden a tots a sentir-nos una miqueta més aprop.

Encara que jo vos vagi donant idees i suggerències aquests dies, el meu consell és fluir sense cap tipus de  pressions...el que vengui de gust, quan vengui de gust.
Tots estam un poc tensos, engoixats...així que fora pressions, gaudir d´estar dins el llit, canteu cançons, balleu, jugueu a jocs de taula de tota la vida, cuinau junts...


I aquí vos deixo una sèrie d´activitats més manipulatives, esper que vos agradin i si vos animau feis fotos!



























Jo seguiré aportant-vos totes les idees que pugui durant aquests dies, per els més menuts i per vosaltres.

Si tot va bé, el divendres tornaré a penjar totes aquelles propostes que m´hagin arribat durant la setmana.

A més... 
 
PODEU VISITAR EL BLOG DE LA TEACHER, i també us deix un petit text fet per l'SMOE que ha creat per a les famílies als següents enllaços:


Ens veim ben aviat 
MALENA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El dia d´acabar ha arribat Però no és un adéu definitiu… és només fins aviat. Perquè per setembre ens tornarem a trobar i  abraçar. ...

Entrades populars